torsdag 23 april 2009

Hellö

Ja hejsan!
Jag och Algot huserar just nu i Karungi, jag har jobbat på förskolan här i 2 dagar och samtidigt vänjer vi av viggo vid tisse snuttandet så han är då alltså hemma med Peter! Men i morgon åker vi hem då har vi vart borta 3 nätter, har näst intill abstinens efter min lilla gosse!!!!
Algot har börjat må sämre med astman fy sjutton vad jobbigt det är, man är så orolig hela tiden, det känns inte kul! Han blir sämre så fort vi går utanför dörren... Förhoppningsvis så växer det bort Algot älskar nämligen att vara ute OCH han älskar djur....
Viggo har ju någonform att förkylningsastma och jag hoppas det stannar där!

Nej nu ska jag vara lite social med min syster som är här!
Tack å hej leverpastej!


Viggo som tjuren ferdinand...luktar på blommorna!

Tyckte bilden såg så rolig ut, kolla håret, fisigt!

Algot slocknade i Lydias famn igår kväll

Algot provar tält på Stadium

Algot får inhalera på akuten.

8 kommentarer:

  1. guud 3 nätter utan lillis!?! Jag skulle bli galen. Stackars Algot inte kul när våren spritter i kroppen så man blir sjuk.

    SvaraRadera
  2. Lillis har nog mått gött med lilla pappis!

    SvaraRadera
  3. Jag måste juh som säga att du såg fantastiskt bra ut i håret på bilden där.. Algot är så mumslig!

    SvaraRadera
  4. försöker att skicka en kommentar nu. Har försökt varenda dag och det går inte

    SvaraRadera
  5. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!/Mammis

    SvaraRadera
  6. Grattis på din födelsedag!!!!!!Kramisar

    SvaraRadera
  7. Grattis från din moster i GÖteborggg!
    Hoppas din dag blir perfekt.

    SvaraRadera
  8. Men fy va jobbigt med astman:(. Hugo har ju "bara" förkylningsastma, och verkar inte vara så allvarligt, jag hoppas han inte börjar reagera mot djur senare..
    Måste vara såå jobbigt de där, och så trist för honom att ha de så besvärligt.

    SvaraRadera