måndag 6 april 2009

snart 22

ja jag önskar att det var jag som snart var 22, men jag syftar på klockan!

Algot sover på vindan, peter löser korsord, tissenissen i min famn...

Har haft Sabina & Vicktor här på övernattning, så i morse var det kul att komma ner när dom låg å sov i vardagsrummet =) Vi åt frukost och lunch sen styrde vi kosan mot Karungi, Sabina släppte vi av i kukkola och jag å vicktor å ungarna åkte till mommo. Vi blev bjudna på middag, min favoriträtt makaronilåda!! MUMS var det!!

I morgon är peter ledig få se om vi åker å köper golvet till sovrummet eller bara är hemma och slappar!

Nu måste jag lägga ner detta för viggo ligger och sparkar på min skrivande arm vilket är extremt jobbigt!




Viggo har lekt i öppenspisen..




Så kul man kan ha i en låda....


Taket med belysningen i hallen klart å snyggt enligt mig

5 kommentarer:

  1. tycker också er hall är fin =) Tack igen för att vi fick bo hos er! har tänkt ringa men det har inte blivit av.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!Gud vad fint ni har det. Och väggordet var jätte fint där. Hoppas ni alla har det bra! /kusin Jenny

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev .Peter får gärna komma hit och göra våran hall med :-) ska snart börja fixa med ungarnas rum .

    SvaraRadera
  4. hahahahahahahaha, tänk vad barn har lätt för att roa sig , sitta och trängaS i en gammal pappkartong , de är verkligen gulliga!

    SvaraRadera
  5. Kartong bilden är så fin!!!!
    Ser att ni har carpe diem ovanför dörren. Snyggt!!

    SvaraRadera