fredag 13 februari 2009

Lördag



kolla viggos ögonfransar =)

Viggo igen

Lilla Algot kollar antagligen på svampbob.


Igår tog jag å ungarna bussen till mamma, vi tog bussen för Peters bil har något fel så han var tvungen att ha min. Han ville bli kvitt oss för han skulle räkna på jobb och han får ingen lugn och ro när vi är hemma, sen idag skulle han till kalix och kolla på jobb och sen hämta upp oss här! Få se om han planerat någon fin middag nu när det är alla hjärtans dag =) Antagligen inte eftersom han vet att jag tycker att det är rätt fånigt,tror jag är den mest oromantiska person i detta land=)

Nej nu får det räcka

6 kommentarer:

  1. Jag tror att vi fixar middag här när Peter kommer!

    SvaraRadera
  2. Men nog skulle du väl tycka det var lite roligt om han skulle fixa en fin middag!!??!! =D

    SvaraRadera
  3. Det där med att vara oromantisk går nog i släkten eftersom jag bönade och bad Juha att slippa göra något speciellt idag ;)

    SvaraRadera
  4. Åhh vad jag e avis på hans långa ögonfransar! helt underbara! haha, blir pizza för oss idag. Förra året på alla hjärtans dag åt vi på McDonalds.. ;-D

    SvaraRadera
  5. Åh, vad di är gulliga och jag pratar om ungarna nu förstås. Här kom precis en prinsessa som skulle visa sitt kalas. :) Och riddaren eler vad det nu är för tillfället letade efter sin gorillabebis... Kram D

    SvaraRadera
  6. Viggo har lika långa fransar som du!!!!!elli

    SvaraRadera