lördag 7 februari 2009

Lördag

Nu mår vi bra igen från magsjukan iaf(alla har haftutom peter, brukar vara jag som som klarar mig annars), Algot har fått en förskräcklig hosta, vet inte om han vart och lekt med katten ute för mycket eller vad det kan vara har iof vart hos min syster i veckan men han brukar inte reagera på deras hund konstigt nog...! Viggo fick vaccin spruta på måndag och den verkar spöka hos honom för han är så jäkla sur och ska bara vara i famnen och ha tisse, han äter ingen mat alls men nu sitter peter och ger honom banan och det verkar gå ner iaf.
Innerums tjejen ringer mig i nästa vecka för nybokning, någon som har något önskemål? Tyckte det var så typiskt att vi blev sjuka för det var så många som var påväg hit!! Annars när man har homepartys så kommer det typ ingen hit ut i skogen =)
Nu följer lite bilder, vissa är vända åt fel håll men det gick inte att vända dom med denna dator !
Algot just nu, kollar film på sin mini tv
vår lilla goding Viggo på hans födelsedag


Här igen i tältet som storebror fick av mommo



Viggos ett års tårta




Årets pins som säljs tillförmån för hjärtebarns forskningen (finns att köpa på hemtex, ska själv köpa2 till så vi alla har varsinn)





Min pappa på viggos kalas






Här sitter jag nu som ni ser så har vi inte trådlöst =) Fick ta ner hela modemet från vindan för att kunna surfa på bärbara =)


6 kommentarer:

  1. Hoppas ni kan komma i morrn!

    SvaraRadera
  2. skönt ni är friska!!

    SvaraRadera
  3. Fina foton:). Skönt att ni mår bättre, usch fy för magsjuka

    SvaraRadera
  4. Tårtan såg verkligen smaskig ut

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med en massa bilder. JAg kan ju säja att jag kan inte komma alls denna månad på party. Alla helger är upptagna./elli

    SvaraRadera
  6. Vi har förresten lämnat pengarna åt Emma igår.

    SvaraRadera