måndag 9 februari 2009

Lasagne

Peter klarade sig inte heller från magsjukan han fick den igår när vi var på akuten med algot... Algot sov hela dagen igår, han var nästan apatisk, det var väldigt obehagligt måste jag säga! Jag ringde happis akuten och dom sa "jag det kan vara...", "jag TROR inte att det är något att oroa sig för"! Ja då tog peter och ringde kalix akuten som i sin tur ringde happis akuten och fixade så vi fick komma dit! Hon som svarade när jag hade ringt såg vi inte röken av, däremot min favorit sköterska, Berit tror jag hon heter! Nåväl, inget fel hittades på våran gosse och när kvällen kom så var han pigg igen!!
Ja just nu har jag lasagnen i ungnen, algot favorit mat, en av mina favoriter med.
nej nu gör viggo en massa ofog så jag måste avsluta detta!

3 kommentarer:

  1. Säga vad man vill om Värnamo, men sjukvården här är kanon! (okej har juh hemska läkare här med men..) aldrig nå snack om saken, man får komma in samma dag man ringer om man vill, behöver aldrig tjata sig till att få komma å kolla upp sig liksom! Och lasagne, fan va gott, ska jag nog gö till middag imorgon! (dock utan köttfärs - surprise)

    SvaraRadera
  2. Men va less man kan bli på sånt:(, "tror inte"- så typiskt.
    Skönt att de inte va nåt iaf.
    Åå gott me lasange.

    SvaraRadera
  3. "Tror-läkare" är det värsta jag vet, bättre då att de säger: Vet du, det här är jag inte säker på så det är nog bäst ni kollar med S-byn, där de har barnklinik eller liknande.
    Skönt att allt var bra iaf!
    Lasagne är gott, kanske man skulle laga nån dag.
    Kram

    SvaraRadera