torsdag 8 januari 2009

Ny blogg igen...

Blev så irriterad på metrobloggens seghet så jag byter till denna på försök iaf!

Hade tänkt visa en massa bilder, få se om jag lyckas få in dom här =)

Algot och Viggo i dubbelvagnen häromdagen när jag skulle städa hallen och dom var i vägen =)

Viggo en stund senare i tältet

Vår nya ytterdörr...bilderna ko i fel ordning, den gammal är här nedan! Dock inte klart runt om än...




slutligen Algot och Anton i kyrkan när Emma och Nicke gifte sig!


Japp!

Här hemma har vi sjukstuga, Viggo har haft feber sen söndag, idag var jag in med honom till VC och tog crp och lät doktorn lyssna på honom, ingen infektion iaf, bara virus!
Algot fick feber igår morse och var skit dålig, men idag är den som bortblåst! SKönt! Hör dock att han skriker och härjar och ger sin far några fler gråa hår där nere...
Ja Peter är också lite sjuk, jag säger lite sjuk för det är vad jag anser, han tror dock att han är döende i vanlig ordning när han blir förkyld!

Nej nu ska jag försöka lägga in min nya blogg adress på metrobloggen...få se hur lång tid det tar...

Sen måste jag nog gå ner och ge Algot lite glass som jag hör att han tjatar om!

5 kommentarer:

  1. Jag har åxå haft blogspot...adressen är mamma-kajsa.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Visst är karlarna sjåpiga när de har åkt på en liten förkylning?
    Jag vill också ha en ny dörr!
    De är så söta dina gossar!

    Kan du förresten maila mig ditt kontonr och summan på vad jag blev skyldig för vår del av Nickes badkar?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har peter fått fågelinfuensan eller?????

    SvaraRadera
  4. Hoppas du behåller den här bloggen, jag gillar inte metrobloggen alltså.. :-) Dock tycker jag att fler uppdateringar bör ske och massa mumsliga bilder på dina söner! Och eran nya dörr är skitsnygg!

    SvaraRadera
  5. Mycket bättre blogg, metro var sååå seg att komma in på :( Om du ska göra nån beställning från alpnearing (osäker på stavning) så vill jag gärna ha en chokladmousse o två burkar grönskaksbuljong :) Ingen brådska, bara om/när du beställer :)

    SvaraRadera