torsdag 29 januari 2009

Homepartajjs =)

Imorgon har jag blingo visning här hos mig kl 18, har inte skrivit det på bloggen tidigare för jag har mailat och ringt till dom jag tror är intresserade, men finns det nu någon ytterligare som är intresserad så är det bara att dyka upp! www.blingo.se

Den 7 Februari, en lördag klockan 11 så har jag innerums visningen jag skrev om förut www.innerum.se

Alla som vill får givetvis komma man får ta med sig så många väninnor man vill!, maila mig joannah_pesula@hotmail.com eller meddela här på bloggen så jag vet på ett ungefär hur många som kommer....
Inget köptvång men däremot fika tvång =)

Nu ropar peter att mina barn saknar mig på nedre våningen så det är bara att masa sig neråt...

7 kommentarer:

  1. Jag kommer abselut på ditt inredningsfika! Stort grattis till godingen i dag!!! Han är så fin i tidningen!

    SvaraRadera
  2. Hmmm, kommenterade igår men det syns inte?! Inredningspartajjet låter himla intressant, kommer gärna om jag kan fixa någon skjuts. // Annika

    SvaraRadera
  3. Grattis till Viggo! Ser att kajsa skrev att han va me i tidningen, hoppas det är i HB då, får den på måndag! ;-D Vad mysigt med lite jippon!

    SvaraRadera
  4. jag kommer givetvis på innerums visningen igen! Bara jag inte har nått annat för mej just den dagen! :) KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag kommer! Ska försöka lifta med Kajsa!!!/elli

    SvaraRadera
  6. Föresten!!! Gratta lilla Viggo från mej. Paket får du nästa lördag för idag ska jag på sjubesök i Mattila!!!

    SvaraRadera
  7. Hur får jag fram att det är jag mormor som skriver. Viggo var verligen fin i HB . Kul att läsa alla dina inlägg. Naturligtvis kommer jag på alla dina visningar. Du vet det går verkligt fort med lappcykeln.

    SvaraRadera