tisdag 20 januari 2009

I bland blir man så trött...

I lördags var jag och kollade på friidrottstävling (kasper & lydia var med) Det var en tjej (40+) som glodde som tusan på mig, jag tyckte att hon verkade bekant men kunde inte placera henne! Idag var vi på IKEA samma tjej glodde som fan igen, viskade något till sin vän som hon hade med sig och båda glodde då samt att vännen flinade lite...
Är jag så ful undrade jag då! Peter var med så jag frågade om han kände personen som glodde och det gjorde han (det var inget gammalt ex eller så) Antagligen så visste denna tjej redan på friidrotts tävlingen att jag var tillsammans med Peter och gjorde sig antagligen lustig över åldersskillnanden!! Men hallå, vad spelar det för roll?? Ibland blir jag så less på allt sånt här!
I början när vi var tillsammans och var på en fest där några fest deltagare hade med sig sina barn, varpå ett av barnen frågar "är det där din pappa eller?" VEM tror ni hade tutat i ungen det? antagligen hans föräldrar!!!
Nej nu ska jag sluta tjafsa om det!


Igår var det en mycket angenäm dag, eftersom vi bor så långt från civilisationen är det inte så ofta någon orkar sig hit på besök! Men igår kom först hela min storasysters familj, i samma veva kom Susanna & Samantha och dom hade med sig TÅRTA, vet ni hur gott det var att mumsa i sig tårta bakat på konditori? Tack söta du!!!

Nu börjar Viggo skruva sig i sängen så det är bäst att gå och lägga sig brevid honom!

Godnatt

Hittade bilder på datorn från januari förra året, Algot bus plutt och Viggo nyfödd




8 kommentarer:

  1. Jag vet att det är lättare sagt än gjort men bry dig inte!! Att er åldersskillnad roar dom säger ju mer om dom än om er! Dessutom är den inte så farlig, ingenting som jag tänker på iaf. Det viktigaste är att NI trivs ihop!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men fy så töntigt var det en vuxen människa som glodde?gå fram nästa gång du ser människan och fråga vad fan hon glor på .Usch blir så arg.

    SvaraRadera
  3. Tanterna på jobbet satt å diskuterade åldersskillnad och vad fel det är här om veckan. En av de som jobbar natt hade tydligen en kille som var 8 år äldre. satt och lyssnade på dom ett bra tag sen var jag tvungen att säga att Aki faktiskt är 10 år äldre än mig. Plötsligt var åldersskillnad inte så artligt. ;-D

    SvaraRadera
  4. mäh! vilka stolpskott!!!!!

    tack för 3 mysiga dagar!!:)

    SvaraRadera
  5. Men vad var det för en jävla kärring då? Åldern spelar absolut ingen roll när man väl har beastämt sej!

    SvaraRadera
  6. Jag blir så trött på folk som alltid ska ge negativa gliringar om sådant de inte har ett dugg med att göra!

    SvaraRadera
  7. J-vla muppar!
    Försök att inte bry dig om dessa stolpskott!
    Jag har en väninna som är 50 som dejtade en kille på 30 ett bra tag , .Ålderskillnad är det minst viktiga , i princip helt betydelselöst i ett förhållande.
    Jag är då väldigt nöjd över att ha Peter som systerdotters man och över att ha en Top Model som du att vara moster till , punkt slut!

    SvaraRadera
  8. Ja men de finns ju massa idioter som har så fullt upp med att bry sig/lägga sig i andras liv så man undrar hur dom hinner me sitt eget..

    Åå vilka fina foton:).
    (I helg ska jag betala min skuld, lämnar nog åt Emma)

    SvaraRadera