onsdag 6 maj 2009

Trött


Viggo i bilen (eller Vigert som vi kallar honom här hemma)

Promenad efter våran väg, fixade lite rännor så vattnet skulle rinna av, Algot trivdes som fisken i vattnet!



Lördag- Akuten med Viggo- falsk krupp
Söndag-Viggo fortfarande dålig, samma medecin (betapred)
Måndag-Vårdcentralen med Viggo, Öroninflammation
Tisdag-Alla är tok förkylda utom Peter
Onsdag (alltså idag)-Jag får magsjuka!!!! Så typiskt, hade 2 jobbdagar denna vecka och dom missar jag nu!

Har börjat skriva upp när viggo är sjuk och vad han får för medeciner och denna månad har ju inte börjat bra! Har iaf fått tid till barnmedecin den 27:e för både längd/vikt grejen, samt hans isittande hosta!
Dagis börjar ju på måndag men jag har ingen lust med det, viggo kommer ju vara konstant sjuk...*suck*

Nu ska jag ta mig lite blåbärssoppa och kolla på rent hus med Algot!

Godnatt

4 kommentarer:

  1. nej fy det verkar som nåt är lite i obalans där du. Hoppas det är nåt lätt åtgärdat med Vigert. Som för övrigt har jordens kråka på kortet juh!!!

    Krya på dig själv också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hördu!!! Lilla O är ju också en liten parvel preseis som Viggo!!! Vad trist att ni är sjuka hela tiden. Kram

    SvaraRadera
  3. Ät mera korv så håller ni er friskare...:-)/kajsa

    SvaraRadera
  4. Nä men fy va jobbigt me allt:(, kan tänka mig du oroar dig:(. Hoppas det löser sig me allt.
    (här är de latmasken som kryper, orkar inte blogga eller göra nåt annat heller:(

    SvaraRadera