torsdag 14 maj 2009

Allt möjligt

I måndags började mina småkottar på dagis, har gått fin med Algot medans Viggo vart lite motsträvig, fast idag gick det kanon, känns skönt i mamma hjärtat!! Fröknarna är verkligen jätte gulliga och man märker att dom gillar sitt jobb, att vara med barnen!
Viggo somnade påvägen hem och sover än i soffan, algot däremot har vart ute och slagits med kattstackaren.

Själv har jag så jäkla ont i bihålerna, tror jag får fnatt snart, funderade på att åka in till apoteket och köpa nässpray och svartvinbärs panodil..men jag orkar nog inte det, ska nog märka pluttarnas kläder i stället!

Nu vill Algot mysa säger han, bäst att lyda!


Peter å ungarna bygger sandfigurer, peter lessnade ganska fort för algot tog sönder dom hela tiden!

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att de går bra på dagis!! Ses imorron kväll då igen?? :) Kram Susanna

    SvaraRadera
  2. På dagis bakar jag kakor i sanden och ungarna"äter" upp dom...om och om igen...

    SvaraRadera
  3. Det går inte att kommentera

    SvaraRadera
  4. Om jag skriver att jag är anonym går det, men som du förstår är det mormor. Äntligen . Kramar till er alla.

    SvaraRadera
  5. vad söt Peter är i sanlådan.. ;-) svartvinbärspanodil?? vad sjutton är det? :-D

    SvaraRadera