torsdag 27 augusti 2009

Efter regn kommer solsken, förhoppningsvis =)

Hade en vecka där mådde underbart!! Ingen medicin ingen oro, jag mådde topppen, trodde verkligen att nu är jag på bättringsvägen från depressionen iaf, sen skulle jag åka och hämta min bror och påvägen i bilen fick jag en sån olust känsla, fick jobbigt att andas, det började som att bubbla från bröstet upp mot halsen, det var riktigt obehagligt! Jag blev skraj och samtidigt väldigt ledsen att det kom tillbaka iom att jag mått så bra! Men icket! Fick då ta medicin i några dagar, vågade inte köra bil längre sträckor & det vågar jag inte nu heller!
Det är rädslan för att jag KANSKE ska börja må dåligt som gör att jag blir så begränsad!

Nåväl i morgon ska jag på min terapi igen och hoppas det ska bli en bra helg, fast jag mår oftast bra när jag slipper vara ensam.
Det värsta för mig just nu är när mäniskor lovar saker som man inte håller, då börjar jag verkligen må skit, jag mår dåligt när Peter är på dåligt humör och det är han gasnak ofta nu för han har mycket att göra på jobbet och är väldigt stressad, jag tar det hela så personligt, att allt är mitt fel!

Kom ihåg, lova inget du inte kan hålla, för då är det alltod någon som blir besviken!

Ja just nu känner jag mig så ensam.


Men nu ska jag ta hand om mina underbara kottar!





7 kommentarer:

  1. Man måste kunna lita på människor. Man ska inte ta det personligt när någon är på dåligt humör, men om man inte mår bra är det inte så lätt.Det är den som är på dåligt humör som det är fel på. Du har dina kottar så du är inte så ensam,och därtill personer som ofta har dig i sina tankar och en av dem är jag, mormor.

    SvaraRadera
  2. Ett löfte är ett löfte!!!/elli

    SvaraRadera
  3. Skriver under på Ellis kommentar.
    Hoppas d blir en bra helg för dig :)

    /Sussi

    SvaraRadera
  4. Din lilla kotte sover nu!/mamma-mommo

    SvaraRadera
  5. Denna gång fick du må bra en vecka, nästa gång kanske det blir två veckor. Jag tror på dig, är övertygad om att du kommer må bra snart igen! Är så svårt att ens föreställa sig hur det känns att gå med den oron och känslan! Tänker på dig! Kram

    SvaraRadera
  6. en stor kram till dej, min underbara vän!

    SvaraRadera
  7. Jaaa heeeeeeej...../skatan

    SvaraRadera